Armina in haar eigen woorden
Heyhey, net alleen gaan wonen en ik vind het allemaal heel erg spannend. Doen waar je zelf zin in hebt, met wie, waar en wanneer, eten wat je wil, thuiskomen wanneer je wil, ik vind het allemaal reuzefijn. En om mijn leven nog dat tikkeltje spannender te maken, zoek ik een een leuke jongen om hier samen van te genieten, dat zou het pas helemaal af maken voor mij.
Ik woon in Groningen en ook nog eens alleen, wat wil een mens nog meer? Daarom zoek ik iemand die mij af en toe gezelschap wil komen houden. Het belangrijkste is de klik, de rest komt vanzelf wel. ...
Erg jonge vrouw zoekt opa